Růžová
Máte vybrány produkty v
růžové barvě, případně produkty, kde převažují odstíny růžové barvy. Zahrnujeme sem i produkty v lila, fuchsiových, bodlákových a starorůžových odstínech. Růžová je barvou romantiky a symbolem mládí. Zajímavé jsou kombinace růžové se světle modrou, hnědou i šedou barvou. Pokud jde o módu, růžová barva zažívá v posledních letech docela návrat. Už to není jen pro malé holčičky! Ve skutečnosti se stále více žen obrací k tomuto krásnému odstínu, pokud jde o jejich oblečení a doplňky. A my vidíme proč! Růžová je ženská, aniž by byla příliš dívčí, šik a přesto hravá a lichotí téměř každému tónu pleti. Navíc je to prostě zábava nosit! Pokud chcete do svého šatníku přidat nádech růžové, ale nejste si jisti, kde začít, zde je několik skvělých nápadů.
Velikost XS
Máte vybránu
velikost XS (z anglického Extra Small, neboli velmi malá velikost). Do této skupiny zahrnujeme dámské oblečení od velikosti 30 do velikosti 38 a případně i oversized oblečení vhodné pro postavu velikosti XS. Jedná se pouze o přibližné zařazení pro snadnější filtraci zboží. Pro přesné rozměry vždy zkontrolujte tabulku velikostí uvedenou u každého produktu. Máte pak mnohem větší jistotu, že Vám bude vybraná velikost vyhovovat. Najít XS oblečení může být někdy boj. Často je těžké najít věci, které jsou stylové a dobře padnou. A když najdete něco, co se vám líbí, je ještě těžší to najít ve vaší velikosti. Proto jsme se rozhodli rozšířit naši nabídku dámského oblečení velikosti XS.
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.