Dámské boxerky mají oproti klasickým kalhotkám prodloužený střih v oblasti nohaviček. Modely dámských boxerek s dlouhými nohavičkami jsou vhodné pro plnoštíhlé ženy, kterým umožňují pohodlný pohyb bez nepříjemného odírání stehen. Je čas pořídit nové dámské boxerky a obohatit Váš šatník o praktické i svůdné spodní prádlo.
Růžová
Máte vybrány produkty v
růžové barvě, případně produkty, kde převažují odstíny růžové barvy. Zahrnujeme sem i produkty v lila, fuchsiových, bodlákových a starorůžových odstínech. Růžová je barvou romantiky a symbolem mládí. Zajímavé jsou kombinace růžové se světle modrou, hnědou i šedou barvou. Pokud jde o módu, růžová barva zažívá v posledních letech docela návrat. Už to není jen pro malé holčičky! Ve skutečnosti se stále více žen obrací k tomuto krásnému odstínu, pokud jde o jejich oblečení a doplňky. A my vidíme proč! Růžová je ženská, aniž by byla příliš dívčí, šik a přesto hravá a lichotí téměř každému tónu pleti. Navíc je to prostě zábava nosit! Pokud chcete do svého šatníku přidat nádech růžové, ale nejste si jisti, kde začít, zde je několik skvělých nápadů.
Velikost M
Máte vybránu
velikost M (z anglického Medium, neboli střední velikost). Do této skupiny zahrnujeme dámské oblečení od velikosti 40 do velikosti 46 a případně i oversized oblečení vhodné pro postavu velikosti M. Jedná se pouze o přibližné zařazení pro snadnější filtraci zboží. Pro přesné rozměry vždy zkontrolujte tabulku velikostí uvedenou u každého produktu. Máte pak mnohem větší jistotu, že Vám bude vybraná velikost vyhovovat. Dámské oblečení velikosti M je skvělou variantou pro ty, kteří se chtějí pochlubit svými křivkami. Na trhu je k dispozici široká škála dámského oblečení velikosti M, což znamená, že si vybere každý. Móda ušla v posledních letech dlouhou cestu a nyní existují stylovější a lichotivější možnosti než kdykoli předtím. Ať už hledáte něco neformálního nebo formálního, určitě najdete dámský oděv velikosti M, který bude vyhovovat vašim potřebám. Existuje také spousta možností, pokud jde o aktivní oblečení. Bez ohledu na to, jaký je váš osobní styl, není důvod, proč nemůžete najít módní oblečení velikosti M, které byste mohli přidat do svého šatníku. S tolika skvělými možnostmi, které jsou k dispozici, je snadné sestavit všestrannou kolekci kousků, které vám umožní vyjádřit se, jak uznáte za vhodné.
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.